wracul Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Billigste kjørbare E36 i norge? Bilen er stygg og trenger renovering. EU skulle tas i fjor, men dette ble ikke gjort. (har mangellapp med noen få anmerkninger) Har bilen på skilter i bergen med vinterdekk på. og bilen starter og går greit. så den kan hentes og fraktes hjem av selger uten problemer. Årsagiften har jeg gjort opp for i år Bra objekt for den som vil bygge om til M3(gunstig med denne ettersom den har vært i norge i over 10 år), kjøre løp eller bare pusse opp bilen til original stand. relativt nytt senkesett og dempere. kilometerstand på bilen er 330k, men toppen ble bytta med en som har gått rundt 200. Har ny (brukt) starter og deler til nye bremser fram. mangler kun noen få deler for eu godkjennelse. Bilen er STYGG ,men bra objekt for den rette personen. Bilen er på laksevåg i bergen. og kan hentes av en som blar opp minimum 7000,- innen fredag kl1400, da jeg reiser vekk i 14dager ute på nordsjøen. feil og mangler jeg vet om: rust (dette er ikke i bærende som jeg vet om.) starter (fungerer ikke som den skal, tror det er innslaget. har ny brukt en liggende) Taklukemotor (gåen, koster rundt 500,- hos en lokal bilhugger) vinduet på passasjersia framme (feil inne til sveiva, kjent e36 problem) lekker litt vann i bagasjerommet. ( etter en liten kollisjon for noen år sia. tror det er tetningen til lyktene) stygge ødelagte seter forran. (disse bør byttes) håndbrekket tar dårlig bak. (mulig dette er en bagatell) tror en av foringene framme er dårlig en av skruene til demperen forran må byttes da den er av. lakk er stygg (bilen må pusses og lakkes) + endel småting bilen er en E36 318i sedan 92mod og den er rød. ny lakk, nye seter og litt skruing så blir det en veldig ålreit bil. Er du ute etter en bil til guttungen eller kona og ikke kan å skru, så vil jeg fraråde deg til å kjøpe denne bilen. Jeg er 100% ærlig og alt som jeg vet feiler bilen eller som er mangler, forteller jeg selvfølgelig videre til kjøper. Bilen står med vinterdekk og er uten eu kontroll, bilen har skilter og årsavgifta er betalt. Kan hente evt kjøper i nærheten av bergen hvis han vil handle. førstemann til mølla innen kl 14 på fredag med 7000,- får bilen. (under 7 lapper er absolutt ingen diskusjon) mobil: 91 58 11 99 wracul@hotmail.com BILEN ER SOLGT mvh Karl magnus withbro Øvre Stadionveien 56 5162 Laksevåg _________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blekkulf Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Hva er vits og legge ut 2 anonnser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wracul Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 Samler opp spørsmål og svar i en annonse, slipper folk å lese 15 poster for å finne ut av ting vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blekkulf Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 kunne jo abre ha endret den første anonnsen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg