ErikS Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Sommerdekk på stålfelg 5x120. Orginale BMW- stålfelger. Goodyear Eagle Ventura 185/65 - 15". Usikker på ET foreløpig, men de har sittet på en E36 touring. Bilder kommer senere, da jeg har lånt bort kameraet mitt. Alle fire blir gitt bort hvis de blir hentet i Hønefoss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 kan jo forsåvidt ta de... hvis jeg er i hønefoss snart... greit å ha noen børnehjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2007 Nå har jeg fått mange interessenter på dekkene som kan komme i helgen. Så hvis det skal være aktuelt, så må det bli i nær fremtid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2007 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 Da er de gitt bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå