Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ledningsnettet er hovedproblemet. Siden det kompliserte CAN bus systemet er orginalt på bla. E39 så er det meget komplisert å få dette koplet og kodet opp mot E30s ledningsnett.

Det er 2x dobbel VANOS på S62n.

Et dyrt datasprut hadde nok løst en del floker. Men da snakker vi 30-50 lapper kun i sprut ettersom jeg har skjønt.

Vet det er flere her på forumet som har nyttig info å komme med i denne saken :)

Den bilen avbildet er visstnok fra Latvia. Det er ytterst få E30er med S62.

Skrevet
Ledningsnettet er hovedproblemet. Siden det kompliserte CAN bus systemet er orginalt på bla. E39 så er det meget komplisert å få dette koplet og kodet opp mot E30s ledningsnett.

Det er 2x dobbel VANOS på S62n.

Et dyrt datasprut hadde nok løst en del floker. Men da snakker vi 30-50 lapper kun i sprut ettersom jeg har skjønt.

Vet det er flere her på forumet som har nyttig info å komme med i denne saken :)

Den bilen avbildet er visstnok fra Latvia. Det er ytterst få E30er med S62.

hmmmm Var noe sånt jeg tenkte meg ja.. den Bilen bildet er fra mener jeg har brukte hele lednigsnettet fra m5'n utifra det jeg skjønte der han hadde skrevet.

e8aa845emkasmotorsvz3.jpg

Skrevet

Kan love deg at det der blir et forskningsprosjekt de luxe, uansett om du (mot formodning) skulle få en del god info fra nettet. Mange tror og har hørt, få vet.

Skrevet
Kan love deg at det der blir et forskningsprosjekt de luxe, uansett om du (mot formodning) skulle få en del god info fra nettet. Mange tror og har hørt, få vet.

ja, ville nok ha blitt ett vilt forskningsprosjekt hehe. men bilen over er jo ett bevis på at det går. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...