bmw_520i Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 har en del slakke i rattet og en donklyd når jeg svinger frem og tilbake(når jeg står i ro.) har strammet den skruven på toppen av styresnekka. noe annet jeg kan jøre eller må jeg få tak i ny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tams Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 du må sannsynligvis bytt et ledd i bunnen av rattstammen, hvis ikke opplegget er helt annerledes enn på min e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 http://bmwe34.net/E34main/Maintenance/S ... ng_box.gif hvilken skrue justerte du på sa du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_520i Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2007 nummer 13 på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 ok, det burde være riktig. du må nok ha en ny snekke tipper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå