bmwbabe Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Jeg lurer på hvor mye jeg kunne solgt bilen min for. jeg har en 1976 modell bmw e21 320 som det er litt å gjøre med. er ett rust hull men ellers strøken, men er litt små ting annet som lekk bensintank (eller litt mye trykk siden den bare lekker når jeg fyller den full) bytte bakhjulslager, forgasseren er ikke helt bra og et blinklys som ikke virker som det skal. har kjøpt senkesett til den da den er høy i fronten orginalt og det ser litt rart ut og har felger til nesten 15 tusen på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 her er bilder en litt vesentli ting. ta bilder av rust. inni bilen, bagsjeromet- motor romet. og noen utenifra. er litt lettere og danne seg et bilde da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwbabe Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2007 ja det kan jeg få ordnet så legger jeg det ut på hjemmesiden min så legger jeg inn en link på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå