VillKapping Skrevet Juni 8, 2007 Skrevet Juni 8, 2007 Hei! Sentrallåsen på alle dørene fungerer unntatt høyre bakdør. Får ikke rikket denne. Får ikke trykket ned knappen en gang. Har tatt av dørtrekket nå, men den sitter helt låst. Fører jo da til at døra er ulåst hele tiden! Har sentrallåsmotoren der tatt kvelden? Noen som vet hvordan jeg kan bruke den låsen manuelt, altså bare trykke ned knappen og opp igjen?
mort Skrevet Juni 8, 2007 Skrevet Juni 8, 2007 dette problemet har eg og men viss eg tar av dørtrekket og drar skikkeli hardt i vaieren så fekk eg døra opp og så virka den skikkelig i 1 dag før det var tilbake til normalen
VillKapping Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Skrevet Juni 8, 2007 Alt med døra fungerer. Får bare ikke låst den! Får rørt vaieren kanskje 2 cm. Akkurat som den motoren der har låst seg.
VillKapping Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Skrevet Juni 8, 2007 Det var det jeg hadde håpet jeg kunne! Men hele dørlåsen og den motoren sitter jo sammen! Dessuten får jeg ikke dritten ut av døra! Noen forslag?
helvegir Skrevet Juni 8, 2007 Skrevet Juni 8, 2007 Jeg har det samme problemet, bare det er bakluka som henger seg opp her. Det kommer bare en Klikkelyd når jeg prøver å åpne luka. Irriterende! Må åpne med nøkkelen. Noen som har opplevd noe liknende og har noen tips
VillKapping Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Skrevet Juni 8, 2007 Er vel en låseproblematikk du har også, men ikke samme som meg.. Jeg får ikke rikket låsen i det hele tatt, så døra er konstant ulåst! Godt man har alarm og garasje.. Men jeg søkte litt på forumet i stad og mener jeg fant noe som ligner på ditt problem. Så prøv det så er du kanskje heldig! Håper det ordner seg.
BoSJo Skrevet Juni 8, 2007 Skrevet Juni 8, 2007 Hmmm, nu har jeg ikke hatt trekket av mine bakdøre endda, men på fordørene er der da 2 skruer som holder sentrallåsen fast og samtidigt fungere som justering. Må da vere mulig å få den av. Skal sikkert op og plukke ut el vinduer bak av en E34 i morgen, da kan jeg se litt nermere på det.
VillKapping Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Skrevet Juni 8, 2007 Har løsnet de 2 skruene og saken er løs, men får den for fanden meg ikke ut av døra! Fint om du taster inn ei melding her i morgen hvis du finner det ut! Får jeg den ut så skriver jeg selvsagt jeg også!
VillKapping Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Skrevet Juni 11, 2007 For å få ut motoren og dørlåsen så måtte jeg skru de fra hverandre inni døra. Ikke sjans til å få de ut ellers! Men det var jo bare 2 muttere så var det gjort. Så tok jeg av motoren og monterte dørlåsen igjen så nå får jeg låst døra på vanlig manuell måte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå