Klinz Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Tenkte og legge solfilm på BMW`en min. Lurte på om de er noen her inne med erfaring fra de? som har noen tips og råd. Er ein e36 touring. Er de best og ta ut ruter eller er dei limte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 for å få det penest mulig så er det best å ta ut rutene. dette har gjorde ikke jeg fordi jeg gadd rett og slett ikke. spray ruta med vann FØR du tar av siden for å komme til limet. legg filmen inntil ruta og tegn med tusj i kantene på ruta. så klipper du langs der du tegna. gjerne litt større så du er sikker på at det ikke blir for lite. så legger du på og skjærer helt nøyaktig. så tar du av den blanke siden og legger på og får ut alt vannet bak med nalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2007 Men eg trur de e limte rute på side rutene mine bak veit ikke sikkert. Men viss de er de so e de noe dritt og ta av og ikke minst montere igjen.. Korleis blei resultatet ditt? Ser i linker til høgre om solfilmhalvpris er de noe bra? Erfaring noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå