geddi Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Ja, da har jeg endelig funnet en coupe etter flere måneders leting Må si meg meget tilfreds sålangt....myyyyyye bedre å kjøre enn de andre bilene jeg har hatt, som bare har vært billigbiler. Synd ferien allerede er planlagt.....ellers hadde nok sjangsen vært stor for en bilferie Litt info om bilen: 2001 BMW 320 Coupe - Orientalblå - 2.2L 170 Hk - 78900 km - Xenon - Multifunksjonsratt - Sportsseter - Beige skinninterør - Lyspakke - Antispinn - Antiskrens (?) - El.klima Planer for bilen: - 18" Hartge Classic Replica 225/40 fremme og 255/35 bak. - Krom enderør på eksosen Planer jeg har lyst til å gjennomføre, men vet ikke om jeg klarer - Angel eyes (Har veldig lyst til å ettermontere, men er like god i mekking som jomfru Maria er i fotball) - Blinklys i klarglass med sort bakgrunn (Er det disse som vil passe best?) - Matchende sideblink. Noen bilder: Jeg vet noen vil kommentere treinteriøret, og jeg er i grunnen enig, men jeg synes faktisk treinteriør matcher fargen på bilen og det beige skinninteriøret. Noen forslag til hva som bør gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geddi Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2007 Huummm....bildene kom ikke frem Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geddi Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2007 Takk for hjelpen Stephan.s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Bare hyggelig. Nydelig bil du har fått deg Og støtter fullt ut din uttalelse om at trelistene passer godt over ens med beige skinnint. Rett og slett nydelig interiør det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geddi Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2007 Takk for det Er godt fornøyd med valget. Leitet i over 4 måneder, så det er deilig å endelig å ha kjøpt en bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 grattis med flott bil !! har hatt E46 320coupe selv,og var meget fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 En nydelig bil ja! Og jeg synes også de trelistene passet godt til resten av interiøret. Flott kombinasjon. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geddi Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2007 Takk for fine tilbakemeldinger! Gikk til innkjøp av Autoglymprodukter og tørkeskinn idag, svidde av mer penger på bilpleieprodukter enn hva jeg har gjort tilsammen tidligere, og pleiet bilen i 4 timer..... kanskje første gang jeg syntes det var gøy å vaske bilen Forresten, så at noen steder, lavt på bilen hvor den er mest utsatt for salt og diverse, så var det noen steder der lakken var litt hvitaktig/gråaktig. Prøvde med fettavfjerner, men det hjalp ikke. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Gratulerer med en nydelig E46 . Liker fremtidsplanene dine, men syns den også bør senkes litt! Når det gjelder Angel Eyes, så bør du kjøpe disse. Meget god kvalitet, super service og utrolig lette å montere på E46(PS: jeg har aldri gjort det da) . Når det gjelder de hvitaktig/gråaktige partiene, så er lakkrens & polering som gjelder! Og med maskin som beste resultat, men vær obs på mørk bil og maskinpolering. Utrolig lett å få kjøremerker fra maskinen i lakken, så mye polish og bevege maskinen godt ved polering, eksentermaskin er best. Er du usikker, så drar du å bestiller time hos din lokale Meguiars blipleie sjappe . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 Du må bare huske å legge på noe ny voks etter å ha brukt fettavfjerner (kaldavfetning???) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geddi Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2007 Gratulerer med en nydelig E46 . Liker fremtidsplanene dine, men syns den også bør senkes litt!Når det gjelder Angel Eyes, så bør du kjøpe disse. Meget god kvalitet, super service og utrolig lette å montere på E46(PS: jeg har aldri gjort det da) . Når det gjelder de hvitaktig/gråaktige partiene, så er lakkrens & polering som gjelder! Og med maskin som beste resultat, men vær obs på mørk bil og maskinpolering. Utrolig lett å få kjøremerker fra maskinen i lakken, så mye polish og bevege maskinen godt ved polering, eksentermaskin er best. Er du usikker, så drar du å bestiller time hos din lokale Meguiars blipleie sjappe . Har vurdert å senke litt, men vil vente til jeg har fått nye felger og se hvordan det blir. Blir uansett ikke mye, 20/10 kan jeg tenke meg. Vil ikke ha en upraktisk bil der jeg er redd for å ta nedi hele tiden. Trenger vel ikke å levere den til en bilpoleringssjappe for å fjerne de hvite områdene vel? Kan jeg ikke bare kjøpe noe lakkrens selv, f.eks Autoglym og rense lakken selv? Du må bare huske å legge på noe ny voks etter å ha brukt fettavfjerner (kaldavfetning???) Ups, gjorde ikke dette ....men det var bare et veldig lite område helt nede på bilen for å teste om det fungerte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 Gratulerer med veldig pen bil Syns ikke den hadde gått så veldig langt, kan jeg spørre hvor mye du ga for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geddi Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2007 Gratulerer med veldig pen bil Syns ikke den hadde gått så veldig langt, kan jeg spørre hvor mye du ga for bilen? Fornøyd med km-standen ja NAF-testen viste en bil som var i god teknisk stand. Tror ikke prisen var så ille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 Gratulerer! Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå