320ialex Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Da ble det endelig BMW på meg også har venta lenge nå å det ble denne. en 320i 94 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Grattis Den så pen ut og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Grattis ser veldig pen ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320ialex Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2007 takker:) er veldig fornøyd også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Gratulerer med BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Gratulerer med ny bil Så den på autodb, den var ganske så strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Grattis med ny bil, og pen BMW . Ser ut til å ha et tøft stük, få ut flere bilder etterhvert . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 grattis ! min første bmw var også en E 36 320i sedan 94` får mye glede med den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 Gratulerer! Hmmm, hvorfor ser alle andre biler finere ut enn min? hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320ialex Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2007 ja den var ganske strøken ja. eneste å si noe på var litt fargeforskjell på framskjerm og panser i forhold til resten bak. å så ble han rygga på før jeg rak å hente bilen. men får ny front av han:) prøver å legge ut flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 Pen bil, men sideskjørtene står feil vei på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 Gratulerer med fin bil! Noen planer for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 grattis me pen bil velkommen til bimmers gjengen=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 Ser at du trenger nye baklykter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 var litt interesanne det baklyktene, de har jeg ikke sett før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå