Adsome Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 Felgene er av typen: TSW Kyalami 19" og dekk: dunloop sp9000 265 bak 235 fremme, høyre fram felg har en liten stripe etter vask og høyre bak har en litt kankjørt felg. er i Stavanger området (rogaland) vist noen har tips eller har muligens sett di så kan jeg kontaktes her på forumet eller på tlf: 90047401 Mvh Torbjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 Hva pokker? Stukket av me felgene? Sto ikke de på bilen din da?? Ska sannelig holda øynene oppe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 finnerlønn på 1000kr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 jævlig trist da! du kan jo alltids håpe de kommer til rette igjen, men personlig tviler jeg sterkt. Anyways, lykke til! Kan vel ta det på forsikringa om ikke annet..?! hvis dem stod på bil selvf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adsome Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2007 Holder på og resturere bilen så felgene sto ikke på den + har ikke innbo forsikring heller der som bilen står så får sikkert ikke tilbake en dritt men har værtfall politianmeldt det så .... men regner ikke med at polti klarer og grave frem felgene heller så... jævli kjipt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bg320 Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 Eg ska var på utkikk! Vett koss d føles å få stjåle f.eks bil! Driddfolk så ikkje kan la ting var i fred!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå