glenn.G Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Skrevet Juli 9, 2007 fikk litt deler i dag: short shift: olje påfyllings lokk: hvite instrument plater: crom ringer:
glenn.G Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Skrevet Juli 15, 2007 fikk gjort masse i helgen... plokka ut motor,gir, lednings nett,bakaksle, eller rettere sagt alt fra dele bilen. har igjen å ta ut bensin tank og intriør. bilder:
glenn.G Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Skrevet Juli 19, 2007 update: i dag fikk jeg bestillt powerflex foringer til hele understellet..
glenn.G Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Skrevet Juli 24, 2007 i dag fikk jeg powerflex foringene til understellet.
R.E.H Skrevet Juli 25, 2007 Skrevet Juli 25, 2007 komplett till alt understell? mye måtte du ut med ca? takker for handelen og forresten.. listene så kjempebra ut:) må bare handle meg noen klips...
glenn.G Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Skrevet Juli 25, 2007 komplett till alt understell? mye måtte du ut med ca? takker for handelen og forresten.. listene så kjempebra ut:) må bare handle meg noen klips... bare hyggelig måtte ut med 4386 inkl frakt og moms fra gs
glenn.G Skrevet August 17, 2007 Forfatter Skrevet August 17, 2007 har fått kjøpt litt nye deler: bakrute senker carbon til instrument stabbstagg foran m merke til grillen fikk skrudd en del i helgen også.fikk tatt ut motor,kasse og nesten ferdig med resten av understellet også.da er den straks klar til rust sveising og lakkering av undestell. litt bilder:
Endre87 Skrevet August 17, 2007 Skrevet August 17, 2007 Er den 92mod 325'n kjøpt fra en her på Halsa i Nordmøre? Mvh
glenn.G Skrevet August 17, 2007 Forfatter Skrevet August 17, 2007 Er den 92mod 325'n kjøpt fra en her på Halsa i Nordmøre?Mvh nei den 92 325 jeg har er kjøpt i trondheim og 325 dele bilen er kjøpt av en i sande
glenn.G Skrevet September 17, 2007 Forfatter Skrevet September 17, 2007 liten update: kjøpte meg en forsterker til annlegget jeg skal bygge.
glenn.G Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2007 en liten update: har blitt litt lite tid til prosjektet i det siste,men har fått begynt å lagt på tectyl under og lakkert ene siden av bak aksel ( bilde) . har kjøpt mørke grått komplett skinn interiør. og bestemt meg for farge og det blir orange kopper. mulig med flakes. kommer bilde av skinn senere. skal å lakkere ferdig resten av bak stilling til helgen hvis jeg får tid..
Mikke1981 Skrevet Oktober 15, 2007 Skrevet Oktober 15, 2007 Du har fått kommet godt i gang,for lyst å ha et sånn prosjekt selv når jeg ser på andre som bygger:)
glenn.G Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2007 Du har fått kommet godt i gang,for lyst å ha et sånn prosjekt selv når jeg ser på andre som bygger:) ja er godt på vei , men fortsatt veldig mye igjen før jeg er ferdig. men er gøy å drive med. blir gøy å se hvordan det blir når det er ferdig hvertfall
Mikke1981 Skrevet Oktober 15, 2007 Skrevet Oktober 15, 2007 Jeg for følge med videre i tråden. Gleder meg oxo til å se denne bilen ferdig:)
glenn.G Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Skrevet Desember 5, 2007 en liten update; prosjektet har blitt lagt litt på is,men har fått gjort litt i det siste da. har plokka 325 dele bilen helt ned og den blir sendt på skroten i løpet av uka. blir ny styling istede for den jeg har kjøpt inn også. har bestillt m3 evo kit og blir vel å slippe ned i en 3,2 m3 motor også. fargen blir nok orange kopper. har kjøpt grått skinn interiør også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå