Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk litt deler i dag:

short shift:

DSC00043.jpg

olje påfyllings lokk:

DSC00044.jpg

hvite instrument plater:

DSC00046.jpg

crom ringer:

DSC00045.jpg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

fikk gjort masse i helgen...

plokka ut motor,gir, lednings nett,bakaksle, eller rettere sagt alt fra dele bilen. har igjen å ta ut bensin tank og intriør. bilder:

DSC00050.jpg

DSC00048.jpg

DSC00047.jpg

DSC00049.jpg

Skrevet

komplett till alt understell? mye måtte du ut med ca? takker for handelen og forresten.. listene så kjempebra ut:) må bare handle meg noen klips...

Skrevet
komplett till alt understell? mye måtte du ut med ca? takker for handelen og forresten.. listene så kjempebra ut:) må bare handle meg noen klips...

bare hyggelig :D

måtte ut med 4386 inkl frakt og moms fra gs

• 4 weeks later...
Skrevet

har fått kjøpt litt nye deler:

bakrute senker

DSC00014-1.jpg

carbon til instrument

DSC00013-1.jpg

stabbstagg foran

DSC00012-1.jpg

m merke til grillen

DSC00011-1.jpg

fikk skrudd en del i helgen også.fikk tatt ut motor,kasse og nesten ferdig med resten av understellet også.da er den straks klar til rust sveising og lakkering av undestell. litt bilder:

DSC00002-2.jpg

DSC00001-1.jpg

DSC00003-2.jpg

DSC00004-1.jpg

Skrevet
Er den 92mod 325'n kjøpt fra en her på Halsa i Nordmøre?

Mvh

nei den 92 325 jeg har er kjøpt i trondheim og 325 dele bilen er kjøpt av en i sande

• 5 weeks later...
  • 4 weeks later...
Skrevet

en liten update: har blitt litt lite tid til prosjektet i det siste,men har fått begynt å lagt på tectyl under og lakkert ene siden av bak aksel ( bilde)

DSC00025-1.jpg.

har kjøpt mørke grått komplett skinn interiør. og bestemt meg for farge og det blir orange kopper. mulig med flakes. kommer bilde av skinn senere. skal å lakkere ferdig resten av bak stilling til helgen hvis jeg får tid..

Skrevet
Du har fått kommet godt i gang,for lyst å ha et sånn prosjekt selv når jeg ser på andre som bygger:)

ja er godt på vei , men fortsatt veldig mye igjen før jeg er ferdig. men er gøy å drive med. blir gøy å se hvordan det blir når det er ferdig hvertfall

• 1 month later...
Skrevet

en liten update; prosjektet har blitt lagt litt på is,men har fått gjort litt i det

siste da. har plokka 325 dele bilen helt ned og den blir sendt på skroten i løpet av uka. blir ny styling istede for den jeg har kjøpt inn også. har bestillt m3 evo kit og blir vel å slippe ned i en 3,2 m3 motor også. fargen blir nok orange kopper. har kjøpt grått skinn interiør også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...