Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Den på bildet der? blir vel plukket helt ned og kaste karosseriet, da det ikke er mye å ha ettersom den sikkert ikke er betalt engangsavgift på..

Skrevet
S50b30 står det vel:) Godt den bilen endte sine dager som donorbil for den var ikke pen:)
jabilen går på skroten etter jeg har tatt den fra hverandre. bilen er i veldig god stand så jeg har ett bra utgangs punkt. sitter justerbart understell på den også.men skal bare beholde motor,kasse,lednings nett og understell.resten har jeg solgt.vet ikke om det blir noe bygging på motoren i første omgang,da jeg er fornøyd hvordan den går sånn den er.
Skrevet
Så du har solgt vader intreøret altså? Hehe

ja nikko fra bodø kommer å henter det.sånne ting blir solgt nesten før man får kjøpt det selv :D

• 1 month later...
Skrevet

da er endelig evo kittet mitt klart fra rune hansen. skal å hente de i morgen så da kommer det litt bilder. har også kjøpt el m3 speil

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Skrevet
ja hvodan ligger det til her da? :D

går litt treigt her.har fått hentet kittet mitt men har ikke fått tatt bilder

• 3 weeks later...
Skrevet
Hat tro på dette prosjektet:)

s50b30 i E30 er alltid digg!:)

ja må nesten det. men blir nok litt mer udates utpå her,for nå har jeg kjøpt nytt hus med 4 garasjer så da får jeg litt mer plass å drive på

• 1 month later...
Skrevet

UPDATE:

Nye ting som er innkjøpt:

ny 4 puchs sinter clutch med trykkplate.

sorte de lamper

ny bygd turbo motor med 8:2 i komp.

kommer bilder og mer info når jeg får det

• 10 months later...
Skrevet

lenge siden update nå. har ikke skjedd så mye egentlig. bare kjøpt inn masse deler. og kjøpt inn keskin kt1 felger. 8,5-17 og 10-17. skal legge inn bilder av deler og div snart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...