borte Skrevet Juni 9, 2007 Skrevet Juni 9, 2007 Selger noen 8"x17" felger for en kamerat! Felgene er ikke kantkjørt og har ingen hakk eller skader! Bakdekkene må byttes, men fordekkene (ca 3 mm) holder en sesong til! 3000,-
Tommy Skrevet Juni 10, 2007 Skrevet Juni 10, 2007 hvis disse ikke er kantkjørte,eller har kast, så burde de være verd en del, ettersom dette er originale M contur felger (kan sees utfra tallkoden rundt ventilen) Er du sikker på at det er 8x17" ? ettersom disse kun ble levert i 7 7,5 og 8,5"
borte Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Skrevet Juni 10, 2007 hvis disse ikke er kantkjørte,eller har kast, så burde de være verd en del, ettersom dette er originale M contur felger (kan sees utfra tallkoden rundt ventilen) Er du sikker på at det er 8x17" ? ettersom disse kun ble levert i 7 7,5 og 8,5" Han som eier felgene sier at de er de 8" bred, men det har jeg ingen garanti for.. Han var ute å målte mens felgene sto på bil og han var sikkert ikke så nøyaktig! Dette kan sjekkes dersom det er av interesse!
Tommy Skrevet Juni 10, 2007 Skrevet Juni 10, 2007 hvis disse ikke er kantkjørte,eller har kast, så burde de være verd en del, ettersom dette er originale M contur felger (kan sees utfra tallkoden rundt ventilen) Er du sikker på at det er 8x17" ? ettersom disse kun ble levert i 7 7,5 og 8,5" Han som eier felgene sier at de er de 8" bred, men det har jeg ingen garanti for.. Han var ute å målte mens felgene sto på bil og han var sikkert ikke så nøyaktig! Dette kan sjekkes dersom det er av interesse! Da vil jeg tippe at han har målt fra ytterkantene på felgene, og at de er 7,5x17"
Ellingsen B. Skrevet Juni 11, 2007 Skrevet Juni 11, 2007 hvis disse ikke er kantkjørte,eller har kast, så burde de være verd en del, ettersom dette er originale M contur felger (kan sees utfra tallkoden rundt ventilen) Er du sikker på at det er 8x17" ? ettersom disse kun ble levert i 7 7,5 og 8,5" Har ikke kopifelgene også disse mekerne rundt? Alle felgene av Contur typen jeg har sett på M biler har også hatt M merket.
Tommy Skrevet Juni 11, 2007 Skrevet Juni 11, 2007 hvis disse ikke er kantkjørte,eller har kast, så burde de være verd en del, ettersom dette er originale M contur felger (kan sees utfra tallkoden rundt ventilen) Er du sikker på at det er 8x17" ? ettersom disse kun ble levert i 7 7,5 og 8,5" Har ikke kopifelgene også disse mekerne rundt? Alle felgene av Contur typen jeg har sett på M biler har også hatt M merket. Kan være, men jeg har kun sett originale med tallkode rundt ventilen. På mine rondell 53 (contur replica) så var ikke denne koden der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå