Kobar Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 Det jeg trenger til min 325ix (coupe) fra 87 er følgende: -senkesett 40/40mm som er knall stivt, som passer på ix! -1 stk hvitt blinklys høyre side -brock b1 felger, 16" eller 17", ps! må passe ix -sorte DE-lykter foran -shadowline lister som går ned mellom dørene framme og siderutene bak -alle listene rundt siderutene og dørene -hattehylle i bra stand -bakrutesenker -300mm ratt, helst RAID send en PM dersom du har noen av delene, og legg gjerne til en pris, så kan vi alltids bli enige. Jeg har en ekte M-tech 2 vinge liggende, så gjerne kan byttes vekk i noe greit til e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 Det jeg trenger til min 325ix (coupe) fra 87 er følgende:-senkesett 40/40mm som er knall stivt, som passer på ix! -1 stk hvit blinklys høyre side -brock b1 felger, 16" eller 17", ps! må passe ix -sorte DE-lykter foran -tenningslås -muligens ny hjerne, gjerne chippa -shadowline lister som går ned mellom dørene framme og siderutene bak -alle listene rundt siderutene og dørene -2stk vindusveiver i sort -hattehylle i bra stand -komplett midtkonsoll -bakrutesenker -panserwire -hendel til å åpne panseret (inni bilen under styret til venstre for pedalene) komplett med skruer og det hele -300mm ratt, helst RAID -bagasjeromslås med nøkkel send en PM dersom du har noen av delene, og legg gjerne til en pris, så kan vi alltids bli enige. Jeg har en ekte M-tech 2 vinge liggende, så gjerne kan byttes vekk i noe greit til e30 jeg har tennings lås/ bagasjelås med nøkkel sortevindus sveiver komplett midtkonsoll med gir gummi panser wire og hendel med skruer 800 inkl frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2007 okei, da sender jeg addressa mi på PM til deg, så sender du så fort som mulig.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2007 #oppdatert liste# Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 har 215.45.17" oz felger til ix jeg:)vis du er interisert:)ganske feite vis du lakker de hvite.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2007 har du bilder? pris tenker du for dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 3000 tenkte jeg får de:)har ikke bilde men pm meg så skal jeg se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2007 gidder du å sende over bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå