mrmpower Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 tok noen bilder av bilen min igår tenke jeg kunne dele noen med dere:) kvaliteten er dårlig da pga at dem er blitt tatt med mobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Slett ingen dum bil dette. Den så meget pen ut Har du noen videre planer med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 ikke så mye faktisk, ha på en litt større spoiler, og kansje en hel opplakering i samme farge, diamantsvart, frontfangeren MÅ opplakeres, den ser ikke ut, småe sprekker, steinsprut, kjipt:/ ja så klart, skinnintriør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 fete felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Det trekker utrolig mye ned på en ellers fin bil med sølv-netting i front. Dersom du hadde byttet dette med svart netting hadde bilen blitt utrolig mye bedre Men ellers veldig fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 pen bil;) men enig med krza at det er ikke mye pent med sølvfarget netting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 fete felger takk det samme:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Fin bil.. Og slik hund jeg vil ha gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 Det trekker utrolig mye ned på en ellers fin bil med sølv-netting i front. Dersom du hadde byttet dette med svart netting hadde bilen blitt utrolig mye bedre Men ellers veldig fin tror du det? hmm kansje jeg skulle ha prøv det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 Fin bil.. Og slik hund jeg vil ha gitt. takk så du og vil ha dachs:) veldi go bisk det der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 De felgene kler E36 bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 De felgene kler E36 bra takker så mye:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå