StianA Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 hei da har jeg endelig fått ut fingeren med og legge litt ut om bilen min;) bilen er en orginal 320i som jeg har gjort en del med nå. kan legge ut noen bilder av bilen slik den så ut før: slik så den ut da jeg hentet den før hjul. og nå ser den slik ut: (er mobil camera bilder fra jobben) det som er gjort med bilen er: det som er Byttet: front grill angel ayes lykter forran m3 baklykter xenon i tåkelys lakkert bakfanger og satt på m3 insats effektanlegg power filter senket 60\40 shortshift hvite side blinklys alle foringer under er byttet sikkert noe mere også men kommer ikke på i farten. det som jeg har liggendes hjemme som jeg ikke har satt på enda er: m3 spoiler bakrutesenker lykte spoilere 6*9 pioneer høytalere bak tink som jeg skal gjøres ettervært: tone alle rutene sette inn 6*9 i hattehylla (adapter på vei i posten) sette på andre felger (trur dere sorte passer bra?) kanskje turbo ettervært hellakkering (til vinteren i samme farge) støpe inn høytalere i front dørene kanske noe mere stuff hvis jeg finner ut av det btw frontlyktene som står på er til salgs... kommentarer og tips motas gjerne;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Kjempepen bil Men hvor mye betaler Schmiedmann deg for reklamen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 hehe ingen ting, fikk klistremerke fra de som egentlig koster 80 kr? men syntes det passet bra inn der så derfor satt jeg det på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 rå front må eg sei:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Pen bil. Blir nok bra med bakrutesenkeren, men synes du bør la være å sette på lyktespoileren. Innbiller meg at det blir bedre uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 pen bil.. men et tre for mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 pen bil.. men et tre for mye hehe tenker du på baumene? de henger der fordi det luktet råte i et teppe for en stund tilbake men fant ut årsaken til lekkarsen så det er i orden og nytt teppe er satt inn;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 takk for kommentarene;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2007 da var nye angel eyes bestilt fra gs:P så kommer en liten oppdatering på det til uka da jeg har satt de på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå