Blekkulf Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Har Noen deler som jeg skal selge etter at jeg har byttet til andre deler. Skrik ut om det er noe du vil kjøpe for en liten slant:P Alt har stått på en 320i pre-facelift. - Innsugsmanifoil som har stått på en 320i 1986mod. *KASTET!* - Underdel (leppe) til pre-facelift frontplate - *KASTET* - Tilhengerfeste ( pusset ned, må lakkest) - 300kr - Eksospotte til 320i. NESTEN HELT NY! - 500kr Kommer mer etter hvert sikkert. Bilder av potta: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordz Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Har du bilde av den leppa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blekkulf Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 samme som denne uten de der hulla/luftinntaket i leppa. Der hvor du skrur inn den ene skruen i leppa er knukket av. http://img.photobucket.com/albums/v60/solli5/mk.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 er d et slikt hengerfeste med to løse armer som går inni karosseri? isåfall kjøper jeg dem for 300 så kan du kaste resten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blekkulf Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 Slik som dette ser det ut. Bare det er slip ned til metallet midt på ca. Er en annen her i hgsd som er intr i og kjøpe. Så og han vil vel kjøpe det for 300kr han og, så du får legge inn et bud vist du vil ha:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blekkulf Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 han fra hgsd har meldt avbud. så du skal få den for 300kr+frakt vist du forhåndsbetaler. trenger ikke betale alt med en gang vist du ikke vil. kan betale 300kr først og så frakten når du har fått den. men jeg må vite om du skal ha den før helga, vist ikke så går den på boss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 på min gammle e30 var d 2 4-kant jarn på ca 30 cm som gikk inn i karosseri og var skrudd fast under bilen.. er disse jeg trenger. har selve bjelken.. har du disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blekkulf Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2007 ja, men de må jeg bruke selv når jeg skal feste bakfangeren på. gå på høggern og finn noen:) Men vil du ha hengerfeste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m-power Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 kasta leppa? skulle hatt ny! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blekkulf Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2007 den er desverre kasta ja. hadde du vært litt kjappere så hadde du fått den billigt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå