linren Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Håper jeg slipper men det ser ut til at jeg er nødt til og selge bilen min pga litt utgifter på huset, og lurte i den forbindelse på om noen har noe tips o hva den kan være verdt. Det er en hvit e34 530i (v8) touring. Med manuell gir og diffbrems. Ellers er det ikke all verdens utstyr på den. Eu-ok og avgift betalt. Norsk bil. Km ca 245000. 18" org bbs med nye dekk. Maskinellt i meget god stand. Alle foringer som trengtes å byttes ble bytta i april. Også dempere foran. Avtagbart hengerfeste. Trenger strengt tatt ett strøk lakk for å bli strøken pga litt lakkrust. Bilen er stasjonsvogn. Hva kan en slik bil være verdt?? Hvis noen kunne tenke seg en slik bil så er jeg int i billigere bmw som delbetaling... Skal slenge inn noen bilder etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TinaMor Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Hvilken modell? Mye rust?/Hvor dårlig i lakken? Bilder....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linren Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 Det er litt lakkrust her og der men ikke mye. Ellers er bilen ganske pen i lakken. Bilde kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 50-70000 kr. er den sannsynligvis verdt, avhengig av årsmodell og utstyr. Regner med at du ikke har ac eller skinn, trekker ned... Manuell trekker også ned... Lykke til med salget uansett ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linren Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 Her kommer ett par bilder tatt i dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linren Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 Manuell trekker ikke ned på disse bilene...11 av 10 har automat . Har prøvd begge deler og jeg foretrekker klart manuell. Mindre forbruk og bedre drag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Fin bil Helt enig med deg ang. manuell kasse ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Hvilken billigere BMW kunne du tenkt deg? Hva er det minste du må ha i cash? Er det slike plysjseter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Vil tro rundt +100000,- for denne -94 530'n . Og at det er manuell gear gjør den mer attraktiv, enn tilsvarende bil med automat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linren Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 Har ikke tenkt på hva jeg trenger i cash helt konkret, så kom gjerne med ett bud så tar vi det derfra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juni 24, 2007 Share Skrevet Juni 24, 2007 Har fått et tips om at denne står i solør.Stemmer dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linren Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2007 jupp!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg