Joe Skrevet Juni 11, 2007 Skrevet Juni 11, 2007 Takluken til min E46 99 modell, er ikke helt i patent lenger. Nærmere sagt så er den blitt "gal" . Med luken lukket i utgangspunkt, trykker eg fremover så går luken bakover heleveien. Derfra trykker eg framover og luken går fremover ca. halveis. Eg må trykke på tilt funksjonen for at den skal gå helt frem og tilte. Luken kan kun gå bakover når den er halveis lukket. Ka e gale ? Blir dette svin dyrt ?
kilronan Skrevet Juni 11, 2007 Skrevet Juni 11, 2007 Det skal være mulig å resette elektronikken stom styrer takluka. Mulig jeg husker litt feil, men prøv å tilt takluka, så trykker du knappen oppover i ca et halvt minutt. Takluka skal da respondere med å tilte enda en halv centimeter. Når dette er gjort så lukker du takluka ved å holde inne knappen til den er helt lukket. Så prøver du å åpne/lukke den med ett tastetrykk som vanlig. Si i fra om det funker. Hvis ikke så skal jeg sjekke opp prosedyren.
Joe Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Skrevet Juni 11, 2007 Det skal være mulig å resette elektronikken stom styrer takluka. Mulig jeg husker litt feil, men prøv å tilt takluka, så trykker du knappen oppover i ca et halvt minutt. Takluka skal da respondere med å tilte enda en halv centimeter. Når dette er gjort så lukker du takluka ved å holde inne knappen til den er helt lukket.Så prøver du å åpne/lukke den med ett tastetrykk som vanlig. Si i fra om det funker. Hvis ikke så skal jeg sjekke opp prosedyren. Tilter takluka og holder den inne i halvt minutt til takluken tilter litt til som du sier. Men når eg skal lukke takluken, så vil den ikke lukke. Den bare går bakover, selv om eg trykker fram.
Bonden Skrevet Juni 11, 2007 Skrevet Juni 11, 2007 Hvis det ikke er mulig å gjøre ny innlæring(nominering) vil jeg tro det er feil med motordelen all elektronikk sitter i denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå