Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei har fått tak i en 325 ia 91mod t en billi penge! :D fårie eier sa at bilen gikk dåliere å dåliere så ville den ikke starte mere!! så mitt spørsmål er

er d noen som har vært borti dette og om ka d kan være?? har ikke fått sjekka nåkka sælig kompem på 2selynder va 10 som den skal være, men fikk ikke tid å demontere mer får å ta alle! grunnen før at jeg tok 2sel va pga at pluggen ikke sto der.. men er ganske snodi fenomen da...

Skrevet

jah nu har æ fått start på bilen :D:D var katalysatoren som var tett 8) co2 testet kjøle systemet og topp pakningen virker grei :D så over helga skal jeg bytte ut kanalen siden den ødelagt :evil: men blir vel bra :D bare som d er sagt er d en automat. noen som vil kjøpe :?::?: skal også bytte ut div deler i forstillingen og bakstellet :!: har ikke sjekket hva som er slitt der. men en ting fikk æ me mæ i førbifarta var at børekula va fuck. og jeg skal bytte ut bremsene nye skiver og klosser bak og fremme :!: bytter ut alt som er slitt og deffekt! og jeg tar inspection2 når jeg er ferdig å gå over biln! km stand på denne bilen er ca 260000 står ca 170-180000 på kombien! men den virkelige km stand står i kontrakten! ligger i biln :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...