en325ic Skrevet Juni 11, 2007 Skrevet Juni 11, 2007 hei har fått tak i en 325 ia 91mod t en billi penge! fårie eier sa at bilen gikk dåliere å dåliere så ville den ikke starte mere!! så mitt spørsmål er er d noen som har vært borti dette og om ka d kan være?? har ikke fått sjekka nåkka sælig kompem på 2selynder va 10 som den skal være, men fikk ikke tid å demontere mer får å ta alle! grunnen før at jeg tok 2sel va pga at pluggen ikke sto der.. men er ganske snodi fenomen da...
en325ic Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Skrevet Juni 11, 2007 og i mårra etter 4 skal jeg jobbe mer med bilen!
en325ic Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Skrevet Juni 12, 2007 jah nu har æ fått start på bilen var katalysatoren som var tett co2 testet kjøle systemet og topp pakningen virker grei så over helga skal jeg bytte ut kanalen siden den ødelagt men blir vel bra bare som d er sagt er d en automat. noen som vil kjøpe skal også bytte ut div deler i forstillingen og bakstellet har ikke sjekket hva som er slitt der. men en ting fikk æ me mæ i førbifarta var at børekula va fuck. og jeg skal bytte ut bremsene nye skiver og klosser bak og fremme bytter ut alt som er slitt og deffekt! og jeg tar inspection2 når jeg er ferdig å gå over biln! km stand på denne bilen er ca 260000 står ca 170-180000 på kombien! men den virkelige km stand står i kontrakten! ligger i biln
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå