1970lr109 Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Alle bør være klar over kompetansen til Alf Lie. Vi er lykkelige eiere av en 328i Touring 1996 som er nær det beste du kan finne av kjøremaskiner som også er praktiske. Vi hadde ett problem, motoren "lugget" litt når vi lå på hvilegass rundt 2000 rpm. Jeg var innom Alf Lie for å få lest av feilkoder, tatt en enkel diagnose. Kort historie. Alf sier: "Det er ingen feil på motorstyring. Begynn i den billigste enden. Bytt bensinfilter. BMW bytter aldri filteret før bensinpumpa ryker. Jeg tror du bør se på filteret." Jeg kjøper nytt originalt filter - hos Alf Lie. Prisen er lavere enn hos f.eks. GS-Bildeler. Skiftet filter, startet motor, dette virker! Motoren er faktisk ikke til å kjenne igjen. Fullt pådrag, ingen nykking, ingen fusking, absolutt ingen motorproblemer. En kjapp kjøretur - dette var dynamitt! Bilen var ikke til å kjenne igjen - den har aldri gått bedre enn den gjør nå! Takk til Alf Lie og det engasjementet denne karen har når det gjelder våre fantastiske kjøremaskiner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg