Scirre Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Har et problem med at min e30 325i ('90) koker etter ca 7-10min på tomgang.. tenkte å sjekke om vannpumpa kunne være gåen, skrudde løs slange merket "2" på bildet. Når jeg starta bilen spyttet den ut vannet ut av klomsen merket "1" =/ trodde det skulle komme ut av slangen merket "2"? er dette et problem eller skal det være sånn? eventuelt andre årsaker til kokinga? er ikke vann i olja... termostaten er fjernet, og det virker som at det er dårlig sirkulasjon da vannet i påfyllingsbeholdern er lunkent mens resten koker som f...! begynner å bli dritt lei bmw'a mine som koker takker for alle svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimeng Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 prøv å kjør en radiatorrens før du kjøper ny varmepumpe da:P men høreslitt ut som att pumpa kan begynne å bli dårlig. eller vifta når det bare gjelder tomgang!?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 varmepumpe? =) jeg har ny vannpumpe på en annen motor.. skal prøve den i kveld.. er fin flyt gjennom radiator, og vifta går, men mulig den ikke fungerer helt topp da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 det er nok vannpumpa hvis vannet i beholderen er kaldt/lunkent. pumpa drar da ikke vannet rundt i motoren og det vannet som er i motoren koker veldig. prøv ny vannpumpe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå