Frank Andre Rui Skrevet Juni 12, 2007 Skrevet Juni 12, 2007 Hei Jeg har et rart problem med sentral låsen på min e34 525, det er passasjerdøra som er vrang. Sitter jeg inne i bilen og trykker ned knappen på passasjersiden med alle dørene lukket funker sentral låsen som normalt også hvis jeg drar den opp. Låser jeg derimot med fjernstyrt eller utenifra med nøkkelen fungerer den ikke på passasjer siden. Trodde først det var dårlig kontakt e.l, men det kan det ikke være siden den fungerer helt fint når man sitter inne i bilen Noen tips til feilkilde? P.S jeg har søkt
hardrocx Skrevet Juni 13, 2007 Skrevet Juni 13, 2007 samme problemet med min... Aner ikje ka det e for noe....
BoSJo Skrevet Juni 13, 2007 Skrevet Juni 13, 2007 Men den virker heller ikke hvis du sitter inne i bilen og trykker ned på en av de andre døre eller? Høres ut som om der er dårlig kontakt i selve motoren, den har et dødpunkt som gjør at den ikke aktiveres ved strømsignal. Kan også vere dårlig forbindelse/defekt i General Module eller Relay Module, som begge sitter i power boxen under baksetet (de 2 største avlange bokse der), men da burde alle låse påvirkes, og der skulle ikke vere noe reaksjon ved å trykke på knappen i passasjer siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå