iverseo Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Driver å bygger 3,5L i E30, å i den forbindelse sliter jeg med å få pumpa til å starte. Releet slår ikke inn i det jeg vrir på tenninga. Hvis jeg kobler meg rett på releet så starter den, men strømmen når ikke fram til pumpa. For releet får vel kun jording fra hjernen for å starte vel? Motoren starter med 3 ledninger oppkoblet, men da må jeg tyvkoble pumpa slik at den går hele tida. Dette for at den som skal gå til pumpa ikke har strøm. Kan noen være så vennlig i hjelpe meg med dette? akker for alle svar! Mvh Ole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 starter ikke pumpen når du kjinner den? eller kun prøvd når du vrir om tenning? hva slags relee har du brukt? 320 eller 325? på 325 skal pumpen starte når du kjinner motoren, på 320 når du vrir om tenning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2007 Releet er fra 535. Å det starter ikke i det jeg verken kjinner eller slår på tenninga. Eneste som står igjen er dette:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå