Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ett sett med m3 hjul. det er de 4 eika m felgene. de er som nye. har brukt de i 3-4 uker. kan legge ut bilde av de i mårra så kan du se :) Det er 17" 225/35 foran og 245/35 bak

Skrevet
Jeg har også et slikt sett mener jeg..

Usikker på om det er GT felg men står iallfall BMW Motorsport på disse og de kommer orginalt på E36 M3.

Ok! Kunne jeg fått se et bilde av de også?

Skrevet

Dette er en ORIGINAL M3GT felg. Det ligger av og til noen sett til salgs i Sverige, og prisen ligger som regel på 8-10000.-

8)_3.JPG' alt='default_icon_cool.gif' alt='8)'>_3.JPG'>

Skrevet
Jeg har et sett med slike ja.

Står vinterdekk på de men du kan gi meg et bud på de.

Strøkne felger.

Er det originale, GT felger, eller er det M3 cab felger, eller er det kopi felger?

Skrevet
Jeg har ett sett med m3 hjul. det er de 4 eika m felgene. de er som nye. har brukt de i 3-4 uker. kan legge ut bilde av de i mårra så kan du se :) Det er 17" 225/35 foran og 245/35 bak

Kunne jeg fått se bilde av felgene dine?

Skrevet
Jeg har et sett med slike ja.

Står vinterdekk på de men du kan gi meg et bud på de.

Strøkne felger.

Sleng ut et par bilder av de så er det enkelt å se om de er origiale.. Mange tror de sitter på originale slike, men så er det bare kopi.

De skal være 7,5x17 forann og 8,5x17 bak. Det SKAL være høyglans polert kant på de fremme og bak og de SKAL være smidde. De SKAL også stå BMW MOTORSOPORT på de hvis det er GT felger. Står det ikke det på de så er det M3 Cab felger. De er helt like, men mangler BMW MOTORSPORT teksten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...