-Anders- Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 Ja, som topic, så undrer jeg litt over tomgangen på motoren min. Den går veldig lavt, til tider nede på under 500 rpm, men normalt ligger den på 550/600. Hører omtrent ikke at den går. Vet at tomgangen vanligvis skal ligge på 750/800 rpm. Den er også veldig var på elektriske komponenter. Altså, kjører jeg vinduene opp og ned /lukker døra så faller den ned på 3-400, og op igjen. Hva kan være feil her? tomgangsregulator? Hadde satt pris på noen kloke innspill her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 den går bra ellers? og rent på tomgang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2007 Går bra ellers, rent på tomgang ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Tror ikke det er noe feil så lenge den går reint på tomgang. Det at tomgangen går ned når du bruker vinduene, er vel bare dynamoen som jobber litt tyngre med det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartvix Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Er det ikke tomgangsregulatoren sin jobb å sørge for å slippe gjennom mer luft når motoren blir belastet? Jeg ville prøvd å rense den iallefall... samt sjekke for falskluft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Jo, men den går vel ned bare med det samme man belaster. Stikk innom nærmeste verksted å få de til å se på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå