Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Takluka på bilen min har slutta helt og virke.. Går ikke an kjøre den manuelt engang, måtte faktisk presse den ned fra utsia for og få den igjen. Flere som har hatt problemer med takluka si på E36?

MUlig at det bare er et rele som er gåent, men iog med at det ikke gikk an å få den ned manuelt engang, så tror jeg det må være noe annet,

Skrevet

Takluke på E36 virker å være et sant helvete. Søk litt på forumet så finner du en del ...

Min satt bom fast, den gikk riktignok litt opp i tilt men ikke den andre veien. Prøvde å "line-e" opp waierene med skrujern uten at det hjalp. Så plutselig en dag jeg sveiva den ned fra tilt (min er manuell) tok jeg ekstra hardt i fordi vind-susen irriterte meg grønn og -PANG- så løsna den... siden har den fungert fint, må riktignok lirke litt med sveiva av og til før den kommer.

Skrevet

du. jeg har el-takluke og bryteren min kan plutseli slutte å virke

spesielt når jeg skal parkere og ha den igjen, men da er d bare å ta en ekstra runde rundt nabolaget så virker den igjen men av og til kan d bli flere timer til den virker, lever sitt eget liv.!! noen andre som har hatt samme problem?

ps. hjelper ikke å slå brytern eller elmotorn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...