Gå til innhold

E36: bakpotte, M-fanger innsats og defekt m-fanger selges

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deler til BMW 320i E36 (1993)

Selger min M-fanger innsats. Denne er til singel potte. Delenr: 51122233799. Ganske bra stand. Kun noen riper på undersiden. Selges kr 500 eks frakt.

minnsats.jpg

Selger en bakpotte til BMW E36. Jeg kjøpte denne brukt men har aldri montert den. Lakkert av forrige eier med motorlakk fra biltema. Liten sprekke som jeg har ringet rundt på bildet. Fin kromtupp. Selges kr 800, eller til høystbydende. Kjøper betaler frakt.

bakpotte.jpg

Splitter nytt monteringssett for bakpotte for BMW 320i E36 (Kjøpt fra Koed, skal passe 320 og 323. M50 og M52, stort sett. Eberspächer. Selges for 150,- Kjøper betaler frakt.

Skadet original M-Tech frontfanger til E36. Støtfangerfeste på høyre side har løsnet (følger med). Kan vel limes? Lister følger med. Lakkert Jet Black, men er opprinnelig lilla? Skade høyre front, men ikke sprukket. Blir vel bra med litt spakling og lakkering vil jeg tro. Hullet er for Defa kontakt. Selges kr 1100,- eller høysbydende. Køper betaler frakt.

mfanger.jpg

Jau, er veldig skitten..

mfanger02.jpg

Skade

mfanger03.jpg

Skade

mfanger04.jpg

Fangerfester brukket av men følger med

fangerfeste.jpg

Fangerfeste

Alle deler befinner seg i Stjørdal kommune, Nord Trøndelag og kan hentes. Send PM eller e-post.

Skrevet
Nei, er ikke lakkert. Er gnukka inn med litt "bumper shine"

Ok. Men sikker på att den ikke passer original bakfanger? Å det skal vell ikke være noen forskjell på sedan og coupe på bakfangeren...

Skrevet

Jeg søkte opp delenummeret du skrev in først, på GS, da fikk jeg opp att det passet til min coupe med original fanger. Men jeg hadde jo kunnet kommet å prøvet den :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...