Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det er et ofte stilt spørmål men lurer på hvor jeg får kjøpt ett komplett senkesett til E34 520'n min

Har funnet et på styling tech til 5000 kr 50\35 men lurer på om noen vet av noen flere plasser som er billig, har sett litt på gs men finner bare fjærene å ikke komplette sett som jeg trenger. lurer litt på 60\40 å men tror det kanskje blir litt mye for fartshumpene i Trondheim :roll:

Noen som vet? takker for all hjelp på forhånd :D

• 1 month later...
Skrevet

Nå er jo selvfølgelig schmeidmann.com nede :( Men mener de har komplett senk. Evt dra til forhandler å kjøp koni dempere å de fjærene du vil ha? Kommer ann på hvor mye penger du vil legge i det å så. 64/40 er litt lavt, men om du ikke skal ha store fangere på går det greit :P

Skrevet

Jeg har kjørt E34 med 60/40.

Var etter min smak for hard i fronten, men det var stilig holdning på bilen.

Bunnpanne er også veldig tet på bakken med 60 i fronten, så man må passe seg litt hvis man kommer bare litt offroad.

Sat M5 fanger på bilen og, den var ganske slitt på undersiden (hadde vert nedi flere gange).

Kjører med 40/40 selv, men syntes bilen ser litt latt og søvnig ut.

Tror det mest kjørbare og peneste ville vert 40/20-30

40 er greit foran sammen med 17" rims, og den skal helst litt op bak i forhold til fronten.

Skrevet

Ok, tenkte mest på å få tak i komplett 50\35 sett men kjenner ikke til så mange nettbutikker som selger slikt, finner bare fjærene på GS, Finner faktisk til alle andre e34 modeller en akkurat 520'n på Styling tech sine sider. Må jo være en av de setta som passer på min i tillegg :roll: er ikke akkurat bilmekaniker for å si det mildt så er usikker på hva som går å ikke.

Skrevet

Noen som vet noe om settet som schmiedmann selger?

"Komplett AP sportsundervogn 60/40MM m. AP dempere"

"Settet består av 4 stk. korte Koni sportsstøtdempere + 4 stk.AP fjærer + 2 stk. tårnlager/div. tilbehør. AP fjærer har livstidsgaranti."

Frista veldig...

Skrevet

Vil ha kjøpt 60/40.

Har 60/40 senking på min e34. har også komplett m-optikk og har overhode ingen problem å ta meg fram. Dersom du har slitte/myke dempere kan eg forstå problemet med å ta ned i. Men ikkje med et komplett senkesett med sportsdempere og senkefjører.

Skrevet

jeg har 40/40 på min. men skulle gjerne hatt den litt lavere fremme. pluss at jeg har hørt mye ufint om Jamex sine sett (at dem siger?) så jeg lurer på om jeg bare skal kjøpe hele driten nytt?

har litt lyst på 40/60, men noen som har bil med det 35/50 settet?

og forresten, når du sier "alle andre biler" gjelder det og 540? ;) synes alle jeg har sett har vært til alle biler "untatt V8" som det bruker å stå..

Skrevet
Vil ha kjøpt 60/40.

Har 60/40 senking på min e34. har også komplett m-optikk og har overhode ingen problem å ta meg fram. Dersom du har slitte/myke dempere kan eg forstå problemet med å ta ned i. Men ikkje med et komplett senkesett med sportsdempere og senkefjører.

Tenker vell på at den blir så lav at bunnpanna tar fort neddi, evt stor fanger subber fort ;)

Stuff04... 40/60 senk? mener vell 60/40... 40/60 må jo se heeelt rævva ut, bokstaveli talt :D:lol:

Til trådstarter: Har selv koni å ap fjærer å det funker greit, blir stiv å lav ;)

Skrevet

skal være enig med deg der! så jeg vurderer å ta av hele settet som står på min, og kjøpe nytt 60/40 med dempere. det som står på nå ble montert av forrige eier, dog det bare er forfjærene som er montert. bakfjærene og demperne ligger i eska enda. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...