Frode_E30 Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 Har drevet å mappet litt med digital bredbåndslambda. Hva er riktig AFR verdi? Satser på 250hk+ Fikk høre at verdien skal holde seg mellom 11,7-12,2? Har ikke datasprut, kjører tillegs sprut.
sh0rty^ Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 Det stemmer vel ganske bra det du nevner der, en kamerat av meg har også en slik en, og han prøver å legge seg mellom der. Kjører du med LM-1 Innovate eller? mvh Lars
Frode_E30 Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Skrevet Juni 14, 2007 Det stemmer vel ganske bra det du nevner der, en kamerat av meg har også en slik en, og han prøver å legge seg mellom der.Kjører du med LM-1 Innovate eller? mvh Lars Har lånt bredbåndslambda med digital skjerm av typen plx.
Frode_E30 Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Skrevet Juni 14, 2007 Og type tilleggsprut hadde du ? Kjører haltech F5, med 2stk 340cc dyser.
Frode_E30 Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Skrevet Juni 14, 2007 skal den godkjennes? hehe Har ikke en gang vurdert det.. men hadde vært gøy!
ehrnst Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 skjønner:) for i følge CO er den A/F verdien der feil, du må nok opp på 1n 14 for å ha sjans til å komme igjennom avgasskontroll, men at du burde ligge på rundt 12 ved gassing er det ingen tvil om
Frode_E30 Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Skrevet Juni 14, 2007 skjønner:) for i følge CO er den A/F verdien der feil, du må nok opp på 1n 14 for å ha sjans til å komme igjennom avgasskontroll, men at du burde ligge på rundt 12 ved gassing er det ingen tvil om Har full kontroll! Ved bakking ligger den på 14,5-14,6 (perfekt altså) og ved full gass ligger den på 11,7-12,1.. kommer litt ann på turtallet.
e30 tic Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 skjønner:) for i følge CO er den A/F verdien der feil, du må nok opp på 1n 14 for å ha sjans til å komme igjennom avgasskontroll, men at du burde ligge på rundt 12 ved gassing er det ingen tvil om Har full kontroll! Ved bakking ligger den på 14,5-14,6 (perfekt altså) og ved full gass ligger den på 11,7-12,1.. kommer litt ann på turtallet. http://grombil.com/phpBB/viewtopic.php?t=127 her har ebb skrevet en del fornuftigt om afr. hvordan er det å justere inn f5'en egentlig? kjører med samme typen selv, men med 1 dyse
Frode_E30 Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Skrevet Juni 14, 2007 skjønner:) for i følge CO er den A/F verdien der feil, du må nok opp på 1n 14 for å ha sjans til å komme igjennom avgasskontroll, men at du burde ligge på rundt 12 ved gassing er det ingen tvil om Har full kontroll! Ved bakking ligger den på 14,5-14,6 (perfekt altså) og ved full gass ligger den på 11,7-12,1.. kommer litt ann på turtallet. http://grombil.com/phpBB/viewtopic.php?t=127 her har ebb skrevet en del fornuftigt om afr. hvordan er det å justere inn f5'en egentlig? kjører med samme typen selv, men med 1 dyse Hadde litt problemer med å justere i begynnelsen, men det viste seg å være pluggene, pluss at lmm sto på trykksiden. Men når dette var i orden var det enkelt. Men den er ganske følsom, værtfall med 2 dyser. nå slår den inn på ca 0,2 bar. har jo progressiv btr 1-1,2 så jeg trenger ikke ekstra bensin før da.
e30 tic Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 skjønner:) for i følge CO er den A/F verdien der feil, du må nok opp på 1n 14 for å ha sjans til å komme igjennom avgasskontroll, men at du burde ligge på rundt 12 ved gassing er det ingen tvil om Har full kontroll! Ved bakking ligger den på 14,5-14,6 (perfekt altså) og ved full gass ligger den på 11,7-12,1.. kommer litt ann på turtallet. http://grombil.com/phpBB/viewtopic.php?t=127 her har ebb skrevet en del fornuftigt om afr. hvordan er det å justere inn f5'en egentlig? kjører med samme typen selv, men med 1 dyse Hadde litt problemer med å justere i begynnelsen, men det viste seg å være pluggene, pluss at lmm sto på trykksiden. Men når dette var i orden var det enkelt. Men den er ganske følsom, værtfall med 2 dyser. nå slår den inn på ca 0,2 bar. har jo progressiv btr 1-1,2 så jeg trenger ikke ekstra bensin før da. hadde akkurat samme prob eg med plugger, men forsvant når det ble satt i ngk med 0.5gap. men eg lader ennå bare 0.4, forrige motoren gikk jo klokke reint på 1 bar med samme oppsett. vurderer å selge både f5 og tenningsforsinkeren nå.
Frode_E30 Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Skrevet Juni 14, 2007 skjønner:) for i følge CO er den A/F verdien der feil, du må nok opp på 1n 14 for å ha sjans til å komme igjennom avgasskontroll, men at du burde ligge på rundt 12 ved gassing er det ingen tvil om Har full kontroll! Ved bakking ligger den på 14,5-14,6 (perfekt altså) og ved full gass ligger den på 11,7-12,1.. kommer litt ann på turtallet. http://grombil.com/phpBB/viewtopic.php?t=127 her har ebb skrevet en del fornuftigt om afr. hvordan er det å justere inn f5'en egentlig? kjører med samme typen selv, men med 1 dyse Hadde litt problemer med å justere i begynnelsen, men det viste seg å være pluggene, pluss at lmm sto på trykksiden. Men når dette var i orden var det enkelt. Men den er ganske følsom, værtfall med 2 dyser. nå slår den inn på ca 0,2 bar. har jo progressiv btr 1-1,2 så jeg trenger ikke ekstra bensin før da. hadde akkurat samme prob eg med plugger, men forsvant når det ble satt i ngk med 0.5gap. men eg lader ennå bare 0.4, forrige motoren gikk jo klokke reint på 1 bar med samme oppsett. vurderer å selge både f5 og tenningsforsinkeren nå. Hvorfor? Hva plages du med?
e30 tic Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 skjønner:) for i følge CO er den A/F verdien der feil, du må nok opp på 1n 14 for å ha sjans til å komme igjennom avgasskontroll, men at du burde ligge på rundt 12 ved gassing er det ingen tvil om Har full kontroll! Ved bakking ligger den på 14,5-14,6 (perfekt altså) og ved full gass ligger den på 11,7-12,1.. kommer litt ann på turtallet. http://grombil.com/phpBB/viewtopic.php?t=127 her har ebb skrevet en del fornuftigt om afr. hvordan er det å justere inn f5'en egentlig? kjører med samme typen selv, men med 1 dyse Hadde litt problemer med å justere i begynnelsen, men det viste seg å være pluggene, pluss at lmm sto på trykksiden. Men når dette var i orden var det enkelt. Men den er ganske følsom, værtfall med 2 dyser. nå slår den inn på ca 0,2 bar. har jo progressiv btr 1-1,2 så jeg trenger ikke ekstra bensin før da. hadde akkurat samme prob eg med plugger, men forsvant når det ble satt i ngk med 0.5gap. men eg lader ennå bare 0.4, forrige motoren gikk jo klokke reint på 1 bar med samme oppsett. vurderer å selge både f5 og tenningsforsinkeren nå. Hvorfor? Hva plages du med? nå går den fint, men når eg kjørte med for stort gap på pluggene fjusket den på fullt pådrag, har lyst å selge utstyret for så å prøve MS og evt EDIS coiler, har ny turbo liggende og grenrør skal eg strks begynne på. kjekt å få tenning og bensin på plass også.
Frode_E30 Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Skrevet Juni 14, 2007 Ja det er viktig. Har selv prøvd og feilet mye, men nå begynner det å bli bra! Har tenkt en del på sprut, men om jeg får 300hk uten sprut så er det greit nok for denne sommeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå