tor_erik Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 hei. jeg har en defekt check kontroll, men hver gang jeg stopper bilen så kommer det fram en tekst som slutter på rufen. men det lyser ikke check kontroll lampe i instrumentpanelet til speedoen. er det noen som har vært borti noe lignende eller som vet hva dette kan være??
ioctl Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 Tipper det er "Kuhlwasser Prufen" (eller hvordan det nå staves). Min dukker alltid opp da sensoren er defekt.
icc Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 Har en E30 med check control og defekt Kuhlwasser føler, noen som vet hvordan man blir kvitt det lyset? har prøvd å koble ut følern på toppen av ekspansjonstanken uten hell:P
kabeldeigen Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 hei. jeg har en defekt check kontroll, men hver gang jeg stopper bilen så kommer det fram en tekst som slutter på rufen. men det lyser ikke check kontroll lampe i instrumentpanelet til speedoen. er det noen som har vært borti noe lignende eller som vet hva dette kan være?? Er nok flotøren din i bunn av ekspansjonstanken som ikke virker lengre. Den tror du har lite vann i tanken.. Ta å kjøp en ny en, tar 5 min å skifte den. Og du er kvitt problemet..
TheBirg Skrevet Juni 16, 2007 Skrevet Juni 16, 2007 Dette har du sikkert gjort, men nevner det for det.. Min sa det samme og det viste seg at vannpumpa lakk kjølevæske og tanken var tom. (Så hos meg fungerte den...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå