jensemann23 Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Evt hvor? Jeg har vært innom 20 steder og spurt etter 259 M, Brokatrød metallic, men ingen har det. Nærmeste jeg kommer er Red pearlcolour eller noe, og det er for lyst. Ser helt feil ut. Har noen steinsprang ol. jeg vil fikse litt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Bor du i nærheten av Drammen vil jeg forhørt meg hos Haraldsen fargehandel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2007 det gjør jeg desverre ikke:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Jepp www.koed.dk https://www.koed.dk/2.1.1.asp?bokstype= ... ord=brokat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2007 tusen takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2007 koster 400 kroner i frakt for en lakkstift til 70 kroner:( Noen som skal bestille fra koed som kunne tenke seg å bestille en for meg? Så setter jeg inn penger på konto? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 koster 400 kroner i frakt for en lakkstift til 70 kroner:(Noen som skal bestille fra koed som kunne tenke seg å bestille en for meg? Så setter jeg inn penger på konto? Det er ikke mer enn 50 kr i porto på lakkstiften, men nettbutikken vår fanger desverre ikke opp hvor "liten" pakken er.. Dette blir uansett rettet opp ved forsendelse, så du kan trygt bestille:) Det er forøvrig heller ingen norsk moms på pakker under 200 NOK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 låner denne litt, håper virkelig at den prisen blir ordnet før jeg får den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå