Bmwgutt Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Ønsker å kjøpe komplett m3 understell, forstilling og bakstilling.. helst i god stand. Evt komplett bakstilling da jeg har en forstilling på hånden. kjøper på dagen og kan gi en god sum for det.. kontakt meg på forumet eller på tlf; 92 23 87 03. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet Juni 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34 power Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 Thunegutt her på forumet har ein forstilling te salgs,se på til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 Jeg har også ei fortstilling med bremser og fjærbein til e30 m3 til salgs under tvil, litt avhenging hva noe sånt er verd. gi bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2007 Bump.. send pm om du har m3 understells deler til salgs, både for og bak stilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 solgte ikke du et m3 understell for en tid tilbake siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå