zup Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Tenkte jeg skulle kjøre ned til Tyskland i sommer med en E46 Touring og kjøpe meg nye dekk, felger, senkesett evt. noe styling. Lurte på om noen har erfaring med dette og kan vise til butikk eller sted man bør stikke innom. Skulle gjerne hatt en webshop der nede, eller kontakt med butikk for forhåndsbestilling og sjekk av priser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 du kan jo prøve å se på www.reifen.com har ett tyskt søskenbarn og det var via den siden der jeg kjøpte nye dekk. ofte er det litt billigere og enn den siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Jeg har kjøpt felger/dekk hos www.dtm-reifen.de i Hamburg. Meget forøyd med dem.. De har desverre ikke spesielt bra nettside... Kjøpte bl.a. dette hjulsettet der: Det er noen år siden, men mener det kom på ca 13000 NOK med Michelin PS2 (som forøvrig fortsatt er noe av det beste man kan få av dekk) Ellers burde du jo ta en tur innom www.koed.dk hvis du skal kjøre gjennom Danmark... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zup Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2007 Dette ser veldig bra ut. Kommer til å slenge på noen gamle stålfelger og kjøre ned igjennom danmark. Veldig pene felger på Cab'n der Tar gjerne imot flere råd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå