Jesse Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 - et baklys - begge bremselysene - blinklys på høyre side blinker dobbelt så fort som vanlig - et parklys FVS sluttet og virke så jeg kjøpte nye pærer, da det ikke ga noe resultat målte jeg og det kommer ikke strøm fram til lyktene, noen ideèr? Takker for alle svar! =)
xibriz Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 når blinklys blinker dobbelt så fort er det ett av de 3 på den siden som ikke fungerer. Har du sjekket alle sikringer?
pusikatta Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 - et baklys- begge bremselysene - blinklys på høyre side blinker dobbelt så fort som vanlig - et parklys FVS sluttet og virke så jeg kjøpte nye pærer, da det ikke ga noe resultat målte jeg og det kommer ikke strøm fram til lyktene, noen ideèr? Takker for alle svar! =) Irr å rust på kontaktflatene forårsaker garantert dette, hadde dette på min, tok et fint sandpapir å pusset det vekk, har fungert siden det...
Jesse Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Skrevet Juni 14, 2007 har sjekket alle sikringer ja irr, hmm men alle lysene røk et ett på kun noen få dager
Jesse Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Skrevet Juni 14, 2007 stemte det at en av blinklysene ikke fungerte ja, men pæra er jo hel :S off er kjipt å ikke ha blinklys, baklys, parklys å bremselys ingen fler forslag?
Azeton Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 Samme hadde jeg på høyre blinklys framme. Var rettogslett dårlig kontakt til blinklyset der pæra står i!
pusikatta Skrevet Juni 15, 2007 Skrevet Juni 15, 2007 har sjekket alle sikringer jairr, hmm men alle lysene røk et ett på kun noen få dager Ville sjekket kontaktflatene iallefall hvis jeg var deg, om du ikke har gjort det....
Jesse Skrevet Juni 16, 2007 Forfatter Skrevet Juni 16, 2007 okei jeg skal gjøre det, men det kommer fremdeles ikke strøm inn til lykten fra ledningsnettet =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå