ropa Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 Kan noen hjelpe meg og si hva problemet kan være, bilen var kræsja, ikke hardt, kun fronten og kurvelysan som gikk da min kamerat eide den. Nu har jeg kjøpt den får en god stund siden. Og fikk montert kurvelys, men dem funker ikke Etter kollisjon, amatør som kjørte bakhjulsdrift for første gang!! Per idag, ser den slik ut da
kabeldeigen Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 Kan jo være så enkelt at sikringen kortsluttet da kameraten din kræsja med bilen.
Glenno Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 Pærene er iorden også? Monterte selv nye for noen uker tilbake og det jeg ikke tenkte på var så enkelt som å sette inn nye da disse ikke fulgte med.
ropa Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Skrevet Juni 14, 2007 Pærene er iorden også?Monterte selv nye for noen uker tilbake og det jeg ikke tenkte på var så enkelt som å sette inn nye da disse ikke fulgte med. Er litt flaut å si det, men sjekka akkurat så fant jeg ut at det ikke var pærer i den, Før Etter:) Takker glenno og til resten av dere, nå har dere noe å le av ihvertfall.. Hadde heldigvis 2pærer liggende i de forrige kurvelysan, den ene har kun knust glass, den andre er helt inntakt. Denne tråden kan også slettes for min del.
kabeldeigen Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 Det beste var jo at du fant feilen... Gratulere så mye. Ble bra fronten din
ropa Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Skrevet Juni 14, 2007 Det beste var jo at du fant feilen... Gratulere så mye. Ble bra fronten din Hehe,takker Sjekket forresten sikringen,ledningene og diverse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå