Just-turbodiesel Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 har ett par spørsmål angående turbokonvertering av m535i e28. jeg har komplett eksos og manifoil og en t3 turbo, men vet ikke hvor mye denne turboen klarer. -hva må til for å få 350hk eller mer i denne bilen? -ca. pris? -hvilken deler? jeg tenkte å sette sammen motoren selv, men det rundt med turbo, bensin/lufte mengde og evt. endringer i innsprutet+justering ønsker jeg å sette bort. Stemmer det at en i sandefjord som driver a-dekk turbokonverterer BMW? gjelder det også 12v 3,5 i e28? mvh Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2007 ingen tips altså? bare kom med tips dere?! hvor mye effekt får jeg ved skikkelig prepping av topp, eksos, trimkam altså uten turbo da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Hvordan motoren oppfører seg blir helt forskjellig. A-dekk gjør det ja. send han pm og spør. Tror nok turboen din klarer og levere nok luft til og løfte toppen av motoren din om den er orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2007 okey, jeg skal ikke ha motoren original, jeg skal sette inn dekomprimerte stempler og råder+ nye rådelager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå