hamar-aleks Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Har en 320 m20b20 (antatt 83) motor liggendes (tatt ut av bilen min) KM stand i bilen er 123.000 men speedo er død, veit ikke hvor lenge den har vært det. ingen slitekant i sylinder f.eks.. topp er tatt av. dyse 5 er det noe galt med, mangler vannpumpe, radiator, vifte og giroverføring (brukt på annen motor). motor m komplett eksos, girkasse og mellomaksling + ledningsnett på motor frem til sikringsboks. tror ikke det mangler noe mer kan sjekke dette, motoren befinner seg i hamar. må helst vekk innom 1 1\2 uke pga flytting. pm for info \ kom m bud =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamar-aleks Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2007 nytt oljefilter ~~ skambud er lov Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarte87 Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 Hei. eg kan komme med skamønske. hehe. Trenger eksos. Vist du er int i og selge utenom. Folk skal vel lage eget om du kjøper:-) Mvh Bjarte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamar-aleks Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2007 send pm med bud du så får vi se:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hendo Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 går motoren? pris? toppakningen min har ryket ... kanskje lettere å bytte motoren... kommer ann på prisen da.. send meg PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamar-aleks Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2007 husker ikke om jeg skreiv pm til deg, men har sagt rundt en tusenlapp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamar-aleks Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2007 any1? får radiator, vannpumpe og eventuelt vifte til den i morgen. eneste som burde\må skiftes er registerreimen og topp pakning så er den komplett. toppen er som sagt av, det er manifolds også. den skal starte og gå men hadde noe problem med dyse 5, for mye bensin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamar-aleks Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2007 1000 kr! noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamar-aleks Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2007 slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå