Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt mye tull om dette...

Har selv 3bar på bakking og med min 1-1,2 progressive btr hopper den opp mot 4 bar når turboen lader.

Noen som vet hvor mye de faktisk tåler?

Skrevet

er vell ikke hvor mye dem tåler men hvordan sprøytebildet blir med for mye trykk. desto mere trykk deretter sprøytebildet til dysa=skummle saker. uansett 4 bar er ikke noe problem.tviler på at pumpa di kan gjøre noe skade uansett :wink:

Skrevet

om man klemmer igjen bensinslangen så hopper bensintrykksmåleren til 10+bar..

Har en annen turbomotor stående som den tidligere eieren har hatt justerbar btr på og ikke sjekket trykket så den sto sikkert på 10 bar da den var godt tilskrudd.

Regner med at disse dysene er ødelagte?

Hvordan finner man ut om de er ødelagte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...