Sigbjørn Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 Bør jeg skifte til noen andre plugger med mindre varmeverdi når jeg har montert turbo.(0.5 bar) Eventuelt hvilke plugger?
2fast4u Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 Du må bytte plugger ja! kaldere plugger. søk etter tråden til a-dekk as der står det hvilke plugger du må ha! NGK BKR7 +noen tegn til! jeg kjøpte Denco overgangsnr selvfølgelig på bilxtra! 2stk 4pkn plugger for 650,- ganske billig det! Har du gjort noe får å få mere bensin da? jeg holder på å koble opp Tillegssprut som jeg kjøpte hos a-dekk! Spendt på resultatet:)
Sigbjørn Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Skrevet Juni 14, 2007 Ok, da får jeg gjøre det. Ja jeg har stilt opp bensintrykket, håper det funker. Hva inneholder dette tillegssprute da? pris?
2fast4u Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 tillegsprutet hos a-dekk koster 3500,- det er bare boksen som styrer alt da.må ha 1 eller 2 extra dyser som du monterer i innsugsbelgen din. der det VAR ventiliasjon til toppdekslet ditt! jeg skal prøve med ei dyse først! 400 pr stk hos a-dekk! har du kjøpt turbokitt med a-dekk eller? Noe kjent med bilen din.ser du hører til på smøla.?
Sigbjørn Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Skrevet Juni 14, 2007 Jeg har bare kjøpt trykkrør og grenrør ifra a-dekk. Eller så har jeg kjøpt litt etterhvert her og der. Ja holder til på smøla:) bilen gikk vel i molde en liten stund og i kr-sund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå