fsundby1 Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Ønsker også å kjøpe m5 front med lykter.bakrute senker og senkesett. Bilen min er en e-39 523ia fra 98.si ifra om du har noe å selge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomba Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 Hei. har du xenonlykter? jeg har ett sett med angeleyes som passer til nyetypen tenner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsundby1 Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2007 Ja,har orginal xenon,men lykteglassene er så slitt.kunne tenkt mæ mørke lykter med angel eyes.ka e nye typen tenner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomba Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 jeg er ikke helt sikker, men jeg tror det er noe med at tenner-dekselet er flatere bak lykta.. sikkert noen på forumet som kan svare på dette.. ihvertfall har jeg det på min 97 modell som jeg har lyktene stående på nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsundby1 Skrevet Juni 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2007 kan ikke du ta ett bildet hvordan det ser ut bak lyktene dine?så kan du sende til mæ på mms..tlf:90069524 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomba Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 det skal jeg gjøre. sender deg det når jeg har fått tatt bilder. ciao Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsundby1 Skrevet Juni 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2007 ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå