jankel Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 Hei lurte på om noen har bytte pære på bilen sin noen gang. Har en 316i med orginal Xenon, den er selvjusternede. Nå har pære gått. Prøvd å ta ut pæra men den sitte godt, er litt redd for å ta i for mye. Hadde håpet å slippe å demonter halve bilen får å få skifta pære. Noen som hvet hvordan den er feste, om det er klips, eller trykker inn og vri? Det er forholdsvis trangt der, så er litt vanskelig å se, blir mest å føle med fingerne. I instruksjonsboka står det kun kontakt verksted for bytte av Xenon. Jan Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 Hvartfall på E39 og E36 så tar man av den gummimuffa bak lykta.. vrir på pluggen og drar den av så sitter pære bak der igjen med en festeringt.. denne ringen vrir man av på samme måte som pluggen og pæra er fri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinner Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 Tja, på min E39-2000 er det ikke bare å vri, der er det 3 stk Torx skruer pæreholderen er festet med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 Min E39 hadde faceliftlyktene til Hella da bare så det er sagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jankel Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2007 Hei takk for alle svarene, prøvde å vri på ringen men den satt ganske hardt. Det er godt mulig det sitter noe torx skruer der, det skal jeg sjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Jeg har en E39 med de lyktene som aloebiz.net refererer til, altså uten torx-skruer, og de satt ganske hardt selv om man bare skulle vri de. Men sjekk først om du ser noen skruer, dumt å vri i filler hele greiene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Customizer Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Hei, jeg har en E46, med originale Xenonpærer. Da jeg bytta den ene pæra, var det bare å fjerne gummimuffa, og vri ut pæra, ingen torx-skruer. Dette var gjort på 5 minutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå