morten_2 Skrevet Juni 16, 2007 Skrevet Juni 16, 2007 her er en m3 e36 fanger: og her er en m-tech fanger e36: på m3 fangeren så ser det ut som slik gitter på midten der mens den m-tech fangeren har 2 lakkerte lister som går på tvers over der. ser i grunn tøffere ut med gitter, går det an å fjerne de listene jeg snakker om her?
Gjest Skrevet Juni 16, 2007 Skrevet Juni 16, 2007 disse to er helt klin lik. m.tech front og m3 front er det samme. Den innsatsen i midten der er bare klipset fast, byttes i en håndvending! gå for gitter! svart!!
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juni 16, 2007 Skrevet Juni 16, 2007 og her er en m-tech fanger e36: Med Klima, de uten har bare en vannrett rille Nesten mer spesielt med m-tech gril synest jeg, de fleste har jo m3.. Enkel og skifte, men den koster vell litt.
morten_2 Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Skrevet Juni 17, 2007 disse to er helt klin lik. m.tech front og m3 front er det samme. Den innsatsen i midten der er bare klipset fast, byttes i en håndvending! gå for gitter! svart!! javel, hvor får man tak i sort gitter? hvordan fester man det slik at det sitter riktig og bra? hva slags gitter er den på m3? hvordan er det festa på m3?
Hyggmaister Skrevet Juni 17, 2007 Skrevet Juni 17, 2007 OT eller ikke Jeg er enig med at det er greit å ha noe ikke alle andre har (gitter), men jeg synes den er mye penere med gitter enn med lister..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå