stianosthus Skrevet Juni 16, 2007 Skrevet Juni 16, 2007 Har problemer med at den integrerte telefonen ikke klarer å lese simkortet. Noen som vet hvor simkortleseren er i bagasjerommet på en TOURING? Finner den ikke ved cd-veksleren ivertfall Ganske irriterende at ting ikke fungerer
Jaro Skrevet Juni 17, 2007 Skrevet Juni 17, 2007 Jeg mener at på min bil er det kun en simkortleser og den ligger under telefonen (må bruke stort kort). Det er mulig det er flere muligheter, men hos meg er det kun mottaker/sender modulen som er bak i bag.rom. Jeg har Siemens bit II håndsettet. Har telefonen din virker ok tidligere?
bmwsel Skrevet Juni 17, 2007 Skrevet Juni 17, 2007 Hadde samme problem som deg, jeg kontaktet telenor kundeservice og spurte om å få et eldre type simkort. Da fungerer det.....
stianosthus Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Skrevet Juni 17, 2007 Jeg mener at på min bil er det kun en simkortleser og den ligger under telefonen (må bruke stort kort). Det er mulig det er flere muligheter, men hos meg er det kun mottaker/sender modulen som er bak i bag.rom.Jeg har Siemens bit II håndsettet. Har telefonen din virker ok tidligere? Har lest meg igjennom noen gamle poster med samme tema, og det virker som det er en ekstra simkort leser i bagasjerommet som tar alle kort, men dette ser kun ut til å gjelde sedan. Dette er første gang jeg prøver telefonen, men den virket grei hos forrige eier
stianosthus Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Skrevet Juni 17, 2007 Hadde samme problem som deg, jeg kontaktet telenor kundeservice og spurte om å få et eldre type simkort. Da fungerer det..... Får prøve å få tak i et gammelt kort hvis de er i handelen enda
Jaro Skrevet Juni 17, 2007 Skrevet Juni 17, 2007 Dette er første gang jeg prøver telefonen, men den virket grei hos forrige eier Da gjetter jeg at svaret ligger på det som allerede er nevnt her, nemlig forskjellen i volt på simkortene. De gamle var 5V, mot nye som er på 3V. Be telefonselskapet ditt sende deg et "gammelt" kort. Noen butikker brenner simkortene selv og da kan du be de bruke 5v kort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå