affe318cab Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 dette er da min nye cab er rimelig stolt da men si nu din nøyaktige mening... er ikke helt ferdig me den enda skal nylakkere hele fronten skal skifte ut alle lysene i klartglass me sort bakrunn O.S.V.... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 Gratulerer med ny bil! Så ut som en fin sommerbil. Riktig tid av året å få seg en toppløs en dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
affe318cab Skrevet Juni 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2007 takker jeg måtte bare oppfylle drømmen min då fort som mulig jeg kjøpte den me hardtop tak også sånn at jeg faktisk kan bruke den om vinteren også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 Kanskje litt mer senk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 Fin bil, men for guds skyld..bytt ut de felgene da, de er etter MIN mening lite fine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
affe318cab Skrevet Juni 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2007 hehe.... jojo... de er ikke akkurat me på å gjøre bilen penere:D hedde tenkt på sorte felger men vet ikke helt hvordan det blir ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 Få på noen fete hjul, BBS felger kanskje, eller noe annet med kant. Gi den en skikkelig vask (ser ut som det trengs) og poler bilen. Fjern øyelokkene foran. Da er mye gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå