Acrula Skrevet Juni 16, 2007 Skrevet Juni 16, 2007 Går gjennom bilen min nå, den har stått en stund så.. Sjekka Check Control, og "Kuhlwasserstand-Lavt kjølevæskenivå" og "Waschwasserstand-Lavt spylervæskenivå" lyser, har sjekka kjleveska og spylerveska, det er helt fult, så er det bare målerne som er defekte da? Og noen ting til, Når jeg starter bilen så går det ene rygge lyset på, hørte det kunne være jordings feil? hvordan fikser jeg det? Og når jeg kjører så blinker olje lyset hele tiden, men det er fult me olje. Håper på svar her! Er 17 år, så kan ikke så veldig mye enda, så det er flott det finnes forum som dette!
joris Skrevet Juni 16, 2007 Skrevet Juni 16, 2007 Sjekk jording på baklampene ja. Når det gjelder kjøleveke og spyleveske lampa så er det sikkert følerne i beholdern som har hengt seg eller er gående. Få tak i på en høgger eller bare "kortslutt" (dvs koble sammen) de to ledningene som går inn i lokket på beholderen Når det gjelder oljelampa høres d ut som oljetrykksbryteren din er defekt. Koster max en hundrelapp og sitter ved oljefilteret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå