k1t Skrevet Juni 16, 2007 Skrevet Juni 16, 2007 Har byttet vannpumpe og reima på min E36 318 tds nå, men finner ikke noen lettvinn måte å få på plass selvstrammeren på.. Har prøvd å få klemt sammen sylinderen for å entret boltene, men uansett hva jeg prøver får jeg det ikke på plass.. Noen som har noen gåde råd fær jeg flyr i flint på hele jævla bilen??? På forhånd takk for svar
pusikatta Skrevet Juni 16, 2007 Skrevet Juni 16, 2007 Har byttet vannpumpe og reima på min E36 318 tds nå, men finner ikke noen lettvinn måte å få på plass selvstrammeren på.. Har prøvd å få klemt sammen sylinderen for å entret boltene, men uansett hva jeg prøver får jeg det ikke på plass..Noen som har noen gåde råd fær jeg flyr i flint på hele jævla bilen??? På forhånd takk for svar Hei! ta av viftereima sett på alt av hjul, sett umbrako nøkkeln i på strammhjulet å stram så hardt du klarer da kommer nemlig hjulet ned å du får presset ned sylinderen som du vil å viftereima kommer lett på, om det er samme system som på min bil da....
k1t Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Skrevet Juni 17, 2007 Hmm, er ikke likt som på 325 hvertfall, men problemet er uansett løst så da er den saken grei! Takk for tips uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå