albjorkl Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 er det noen som har bilde av e30 med røde og hvite crystal baklykter? post gjerne andre bilder av e30 med tøffe baklykter. takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 dette er min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 Lekebilen jeg handlet som jeg solgte igjen med en gang omtrent dessverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 dette er min. Hvilke pærer bruker du i de der? Har samme lyktenne selv nemlig, og er plaga med fargen på baklysa.. (er lakka røde)Dersom noen vil bytte i original lykter er det bare å si ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 jeg har lakka pærene jeg også. null problem det da! lyser rødt det. kanskje litt svakt men det går fint! fulgte bare med blinklyspære. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 burde kjøpe deg led pærer, blir 100 ganger bedre enn å lakke pærene. Kan ta bilde av min i mørke hvis jeg husker det imorra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2007 burde kjøpe deg led pærer, blir 100 ganger bedre enn å lakke pærene. Kan ta bilde av min i mørke hvis jeg husker det imorra ja det må du gjøre.. hvor får man kjøpt led pærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 hvis jeg ikke husker feil så var det på maxam tuning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2007 hvis jeg ikke husker feil så var det på maxam tuning okei btw, du hadde innlegg nr 666 akuratt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå