Klinz Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 Har lyst og oppgradere motor og interiør i bilen min og lure på og hente meg ein 328 me skinn. So flytter eg de over på min. Er de noen som veit ka du må betale etter kjøpesumen for og ta den med heim? Og er de noen som veit om noken slike sider på nette? Er de og annbefalle? Skal til og piffe bilen opp utvendig no, me m.front, m sideskjørt m speil, m innsats, nye lykter og litt knask. Blir nok bra skal prøve og lage ein prosjekt tråd viss de er interesse for de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 Du må betale merverdigavgift av kjøpesummen i utlandet, for bare å ta den inn uten å sette skilter på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2007 Da kan du jo trikse og mikse litt da .-) Viss du får selger til og skrive ein lågere sum enn de betalte so komme du jo billiger ut.. Noen som veit ka dei ligger på ca?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 hvor finner man skadede biler da? ca pris på e30 me 2 dørs og skinninteriør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 hvilken årsmodell er den 320'en din? dersom den er før motoroppgraderingen fra BMW, som var i 95. så er det ganske omfattende motorbytte, da du må bytte nesten hele ledningsnettet i bilen din, da det er annen startsperre osv... Ville bare informere om dette dersom selv ikke allerede var klar over det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Når du leter etter steder for skadedebiler, så kan du ta en titt på denne tråden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=18822&highlight=skadebiler Ellers er det ofte en del biler på http://www.koed.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 mobile.de --> trykk så på engelsk (eg kan jaffal faen kje tysk:) Her finner dere masse bmw'er (det er jo tyskland;) Bare og godte seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 mobile.de --> trykk så på engelsk (eg kan jaffal faen kje tysk:) Her finner dere masse bmw'er (det er jo tyskland;) Bare og godte seg! Eller på svensk: http://www.mobile.de/cgi-bin/searchPublic.pl?new=1&bereich=pkw&category=1100&sr_qual=GN&sprache=8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2007 hvilken årsmodell er den 320'en din? dersom den er før motoroppgraderingen fra BMW, som var i 95. så er det ganske omfattende motorbytte, da du må bytte nesten hele ledningsnettet i bilen din, da det er annen startsperre osv... Ville bare informere om dette dersom selv ikke allerede var klar over det De er ein 95 mod ka mnd veit eg ikke, Må vel bytte ledningsnett ved motorbytte må enn ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 hvilken årsmodell er den 320'en din? dersom den er før motoroppgraderingen fra BMW, som var i 95. så er det ganske omfattende motorbytte, da du må bytte nesten hele ledningsnettet i bilen din, da det er annen startsperre osv... Ville bare informere om dette dersom selv ikke allerede var klar over det De er ein 95 mod ka mnd veit eg ikke, Må vel bytte ledningsnett ved motorbytte må enn ikke? Viss du har oljepåfyllinga heilt framme er det M52B20, er den heilt bak er det M50B20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2007 Har oljefylling lengst fram mot fronten. Er de da sama ledningnett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå